Mergi la continut
AUTODOX

CES 2019: Kia se pregătește pentru era care va urma condusului autonom, introducând tehnologia bazată pe AI (inteligența artificială) de recunoaștere a emoțiilor în timp real


- Kia va dezvălui la CES 2019, tehnologii noi pentru era viitoare a „condusului pe baza emoțiilor”
- Sistemul R.E.A.D. este prima tehnologie din industria auto care converge simțurile și emoțiile oamenilor din interiorul mașinii cu ajutorul inteligenței artificiale care dispune de inteligență emoțională

(SEUL) 20 Decembrie 2018 - Kia Motors va dezvălui în avanpremieră, o gamă de noi tehnologii pentru era condusului autonom, la expoziția Consumer Electronic Show (CES) 2019, care se va desfășura luna viitoare la Las Vegas, USA.



Expoziția interactivă Kia intitulată „Spațiul condusului emoțional” privește către un viitor în care  condusul autonom este deja standardul de normalitate, prioritatea fiind îmbunătățirea experienței mobilității umane. În centrul acestui concept se află sistemul R.E.A.D. - Real-time Emotion Adaptive Driving (Conducerea adaptativă în timp real bazată pe emoție), o tehnologie dezvoltată pentru prima dată în lume, care se bazează pe o colaborare comună în domeniul cercetării cu grupul Media Lab's Affective Computing al Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Sistemul R.E.A.D. poate optimiza și personaliza spațiul interior al cabinei unui automobil prin analizarea în timp real a stării emoționale a șoferului cu ajutorul tehnologiei de recunoaștere a semnalelor bio bazate pe inteligența artificială. Tehnologia monitorizează starea emoțională a șoferului și adaptează mediul interior conform evaluării sale - potențial modificând condițiile legate de simțurile umane din cabină, creând astfel o experiență de condus mai plăcută.



Albert Biermann, Președinte și Șeful Departamentului Cercetare-Dezvoltare al Kia Motors, spune: „Am dezvoltat sistemul R.E.A.D. pentru a crea un spațiu interactiv pentru mobilitatea viitoare prin îmbinarea tehnologiei de ultimă generație de control al automobilului prin inteligența emoțională bazată pe A.I. (inteligență artificială). În același timp, sistemul R.E.A.D. va permite comunicarea continuă dintre șofer și automobil printr-un limbaj non-verbal al emoțiilor, oferind astfel în timp real un spațiu optimizat pentru șoferi bazat pe simțurile umane.”

Standul Kia de la CES va prezenta de asemenea, câteva tehnologii avansate destinate interiorului automobilelor, dar și dedicate mobilității, care se concentrează pe conceptul ‘condusului emoțional’ dezvoltat de brandul Kia, mai multe detalii urmând a fi anunțate în preajma evenimentului din 2019. Pentru îmbunătățirea experienței vizitatorilor, Kia va efectua sesiuni de prezentare de 15 minute, la intervael regulate de timp, pe toată durata expoziției. Aceste sesiuni vor oferi participanților posibilitatea înțelegerii mai profunde a noilor tehnologii prezentate.

Standul Kia Motors la CES 2019 poate fi vizitat de marți, 8 Ianuarie până vineri, 11 Ianuarie la Las Vegas Convention Center (LVCC), standul #7029, North Hall. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.kia.com/worldwide/CES2019.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.