Mergi la continut
AUTODOX

Ediția exclusivă Stinger Tribute celebrează viziunea de înaltă performanță a mărcii Kia


- Întruchiparea supremă a sedanului de înaltă performanță Kia
- Ediția specialã Tribute introduce noi culori captivante și elemente ornamentale îmbunătățite, sportive
- Producția ediției Tribute este limitată la 1.000 unități la nivel global
- Spiritul ”high-performance” al Kia va continua prin versiunile GT din gamă



(SEUL) 21 decembrie 2022 - Kia a anunțat detalii despre o nouă ediție exclusivă, cu specificații de top, denumita Stinger Tribute. Limitată la doar 1.000 de exemplare în întreaga lume, Tribute aduce un omagiu viziunii de înaltă performanță Kia și celebrează contribuția semnificativă a sedanului Stinger în cadrul mărcii de la introducerea sa în 2017, acum că producția modelului emblematic se apropie de sfârșit.

Bazându-se pe specificațiile versiunii Stinger GT V6 bi-turbo de 3.3 litri, ediția Stinger Tribute ridică atractivitatea estetică și natura sportivă a uimitorului sedan la un nou nivel. Pe lângă nuanța de vopsea existentă Ascot Green, clienților li se oferă posibilitatea de a alege o nouă nuanță de vopsea gri mat Moonscape. Un element sofisticat suplimentar este finisajul negru care împodobește carcasa elegantă a oglinzilor exterioare, precum și etrierele de frână Brembo de culoare neagră și roțile expresive de 19 inch cu finisaj negru lucios.



„Ediția Stinger Tribute reprezintă un capitol important din povestea spiritului de înaltă performanță Kia. Dispunând de o culoare exclusivă și de ornamente interioare nemaivăzute până acum într-un sedan, servește, de asemenea, ca o sărbătoare potrivită a contribuției Stinger pentru marca Kia”, a declarat Chang Sung Ryu, Senior Vice President și Head of Purchase CX Design Sub-division.

În interior, o colecție selectă de îmbunătățiri de design și materiale aduc și mai mult  un plus atmosferei sportive a cabinei spațioase, și infuzate cu tehnologie a modelului Stinger. Pielea  Terracotta de culoare maro, special creată, îmbogățește scaunele sport, iar atractivitatea atemporală a materialului se extinde la caracteristici precum volanul, ornamentele fețele de uși și mânerele ușilor. Designerii Kia au aplicat un finisaj cu efect de carbon pe partea superioară a consolei și pe panourile ușilor pentru a completa noua piele Terracotta.



O emblemă în formă de viespe recent introdusă este încorporată elegant în tetiera scaunelor. Această înfrumusețare subtilă denotă simultan numele mașinii și semnifică răspunsul ”ascuțit” al puternicului său motor V6 bi-turbo pe benzină de 3.3 litri. Aplicarea unei plăcuțe numerotate pe prag pe partea șoferului asigură autentificarea exclusivității, confirmând faptul că doar 1.000 de unități vor fi construite la nivel global.

„Pe măsură ce intrăm într-o nouă eră a mobilității, Kia va satisface nevoile clienților care doresc să se bucure de niveluri ridicate de plăcere dinamică în timpul condusului prin modele electrificate de înaltă performanță, cum ar fi EV6 GT. Iar strategia mărcii de a continua să accelereze dezvoltarea tehnologiilor inovatoare de electrificare va asigura că sustenabilitatea și performanța puternică se combină fără efort sub insigna Kia”, a adăugat Chang Sung Ryu.

* Notă: Disponibilitatea caracteristicilor de design descrise în acest comunicat de presă poate varia în funcție de nivelul de echipare și regiune.



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.