- Vânzările din Coreea de Sud se situează la 51.011 unități, de la 51.008 în anul anterior
- Vânzările din afara Coreei de Sud au crescut cu 11% față de anul trecut, la 200.351 unități
Kia a înregistrat vânzări de 51.011 unități în Coreea de Sud, puțin schimbate față de 51.008 unități vândute în martie 2020. Monovolumul Carnival s-a aflat în topul vânzărilor pe piața locală Kia, cu 9.520 unități vândute, urmat de SUV-ul Sorento cu 8.357 unități.
Vânzările în afara Coreei de Sud au înregistrat o creștere de 11% față anul anterior, la 200.351 de unități, conduse de SUV-urile Sportage și Seltos, precum și de sedanul subcompact Rio. Deși economia globală suferă o încetinire din cauza pandemiei COVID-19, piețele auto cheie înregistrează o revigorare a cererii clienților. Vânzările constante din India, susținute de modelele SUV Seltos și Sonet, au contribuit la rezultatele globale.
* Rezultatele vânzărilor se bazează pe vânzările en-gros.
* Cifrele vânzărilor lunare oferite în acest comunicat de presa sunt ne-auditate și preliminare.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.