Mergi la continut
AUTODOX

Kia EV6 și Carnival câștigă prestigiosul premiu „GOOD DESIGN 2021”


- Premiile sunt o recunoaștere a angajamentului Kia pentru „design superior, inovație și funcționalități de top”
- Apreciata filosofie de design Kia „Opposites United”, lansată în acest an, se inspiră din natură și umanitate
- Crossover-ul electric Kia EV6 și MPV-ul Carnival sunt acum comercializate în mai multe regiuni

(Seul) 11 ianuarie 2022 - Kia a primit două premii prestigioase de design pentru două dintre cele mai recente modele ale sale, crossover-ul electric Kia EV6 și a patra generație Kia Carnival MPV primind distincții de top la categoria „Transportation” în cadrul premiilor anuale GOOD DESIGN.



Noul EV6 este primul automobil electric (BEV) Kia care se bazează pe noua platformă E-GMP (Electric Global Modular Platform) a mărcii, oferind o autonomie reală impresionantă de 528 km și capacități de reîncărcare ultra-rapidă.

Stilul conceptual îndrăzneț al modelului EV6 încorporează noua filozofie de design Kia „Opposites United”, foarte apreciată, care se inspiră din contrastele regăsite în natură și umanitate. Elementele cheie exterioare includ lumini de zi care fac parte din conceptul „Digital Tiger Face” al mașinii, un profil lateral contemporan și aerodinamic și o siluetă îndrăzneață de tip crossover. Interiorul beneficiază de platforma E-GMP, care facilitează un interior high-tech, spațios și primitor.



Noul MPV Kia Carnival, realizat la studioul de design Kia din California, are un aspect îndrăzneț și robust care transmite limbajul vizual regăsit în gama de SUV-uri de mare succes, care include modelele Telluride, Sorento și Seltos. Linii dramatice împodobesc capota care contribuie la sporirea caracterului agresiv al automobilului, în timp ce arcurile  bine definite ale aripilor roților oferă o senzație de volum profilului lateral al modelului Carnival. Interiorul cu trei rânduri de scaune, disponibil în configurații cu șapte sau opt locuri, oferă un aspect premium și flexibil, rezultând cel mai bun spațiu pentru pasageri și bagaje din clasa sa.



Karim Habib, șeful Centrului de design Kia, a declarat: „Asigurarea acestor premii „GOOD DESIGN” este o recunoaștere a abordării pe care am adoptat-o cu stilul modelului Kia EV6 și Kia Carnival și este un tribut adus eforturilor de colaborare ale talentatei noastre echipe internaționale de design. A fost cu adevărat un an crucial pentru noi; am lansat noua noastră filozofie de design „Opposites United”, al cărei spirit deja transformă mașinile noastre și suntem hotărâți să ne asigurăm că Kia continuă să provoace limitele designului auto.”



Cele două distincții sunt cele mai recente dintr-un șir de premii de design acordate mărcii Kia de către juriul GOOD DESIGN în ultimii ani, recunoscând integritatea spiritului de design în evoluție al mărcii. Chiar anul trecut, juriul a premiat a treia generație a sedanului Kia K5 și a patra generație a SUV-ul Kia Sorento cu aceeași distincție. Înainte de aceasta, versiunile anterioare ale modelelor K5 și Sorento au fost premiate cu premii GOOD DESIGN, alături de modele precum SUV-ul Telluride și crossover-ul Soul.

Desfășurat pentru prima dată în 1950, GOOD DESIGN este unul dintre cele mai vechi concursuri de design din lume, organizat de Chicago Athenaeum: Museum of Architecture and Design și The European Centre for Architecture Art Design and Urban Studies. În fiecare an, juriul selectează produse și lideri din industrie din peste 50 de țări care au stabilit noi direcții pentru „inovație, sustenabilitate, design superior și funcționalitate superioară”.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.