Mergi la continut
AUTODOX

Kia extinde parteneriatul cu Australian Open până în 2028


- Kia își va extinde susținerea pentru Australian Open în calitate de partener major până în 2028
- 130 de automobile Kia vor oferi un transport sigur și eficient pentru jucători, oficiali și VIP-uri la AO23
- Kia EV6 GT va fi prezentat la noul stand „Grand Slam Oval Booth”
- Jocul interactiv „Make your move” cu Rafael Nadal încurajează participarea fanilor pentru a genera energie pentru flota de EV6
- Evenimentul „Kia Clubhouse” pentru 20 de copii de la Fundația Rafa Nadal va avea loc pentru prima dată la AO

(SEUL) 11 ianuarie 2023 - Kia Corporation și-a extins susținerea pentru Australian Open până în 2028, continuând parteneriatul de mare succes al mărcii cu prestigiosul eveniment de tenis de Grand Slam care a început pentru prima dată în 2002. La Australian Open 2023 („AO23”), Kia va atrage atenția asupra viziunii sale și angajamentul sãu față de mobilitatea sustenabilă, inspirând în același timp fanii tenisului prin scopul mărcii „Mișcarea inspiră idei” (Movement inspires ideas).


Pentru a-și marca rolul de partener major al Australian Open și pentru a evidenția implicarea sa specifică în AO23, Kia a găzduit ieri o ceremonie oficială de predare a automobilelor la Federation Square din Melbourne. Au participat la eveniment directori din partea Kia și Tennis Australia, precum și dublul campion al Australian Open și ambasador global al Kia, Rafael Nadal.

În timpul ceremoniei, Kia a oferit oficialilor turneului o flotă de 130 de automobile ce include modele cunoscute precum MPV-ul Carnival, SUV-ul Sorento, SUV-ul Sportage și crossover-ul 100% electric EV6. Automobilele vor asigura un transport sigur, confortabil și eficient pentru jucători, oficialii meciurilor și VIP-uri în jurul orașului Melbourne, pe toată durata turneului (16-29 ianuarie).

„Australian Open 2023 marchează un moment special în relația de lungă durată dintre Kia și turneul AO, deoarece anunțăm cu bucurie reînnoirea parteneriatului nostru pentru încă cinci ani până în 2028”, a declarat Artur Martins, șeful departamentului „Global Brand and Customer Experience”.

„Evenimentul oferă prezentarea globală perfectă pentru viziunea corporativă Kia de a deveni un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă”, a adăugat el.

Vizitatorii turneului AO23 vor avea oportunitatea de a interacționa cu Kia și de a afla mai multe despre angajamentul mărcii de a-și continua leadership-ul în mobilitatea sustenabilă. Kia își va prezenta noul său model 100% electric performant EV6 GT la noul stand Grand Slam Oval.

La Kia Arena, cu o capacitate de 5.000 de locuri, care a fost inaugurată anul trecut ca a patra arenă ca mărime din complexul Melbourne Park, fanii vor avea ocazia să calce, la propriu, pe urmele eroului lor, ca parte a jocului interactiv „Make your move” . În timp ce îl urmăresc pe Rafael Nadal în acțiune pe un ecran mare, fanii pot încerca, de asemenea, să copieze mișcările campionului en-titre de la Australian Open și să genereze astfel electricitate cu pașii lor pe un covor special, care va fi folosit ulterior pentru a alimenta modelele Kia EV6 din flota AO23.

„Parteneriatul unic dintre Kia și Australian Open s-a dovedit a fi unul dintre cele mai de succes din lumea sportului și esențial pentru succesul continuu al evenimentului. Suntem onorați că Kia a ales să-și extindă rolul de partener major al Australian Open până în 2028”, a comentat Craig Tiley, directorul turneului Australian Open.

„Este fascinant să vedem cele mai recente inovații tehnice sustenabile pe care prietenii noștri de la Kia le aduc la AO în fiecare an și suntem încântați să vedem ce au pregătit pentru fani la evenimentul din acest an”, a adăugat el.

Pe lângă prezentarea unei suite de campanii de brand cu conținut digital special dezvoltate pe durata turneului AO23, Kia găzduiește și 20 de copii de la Fundația Rafa Nadal la evenimentul Kia Clubhouse. Vizita le va permite copiilor să creeze amintiri de neuitat din experiențe precum vizionarea meciurilor AO desfășurate pe Rod Laver Arena, participarea la o clinică de tenis și bucuria participării la o multitudine de activități culturale în Melbourne.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.