Mergi la continut
AUTODOX

Kia începe în Singapore proiectul pilot pentru serviciul „last-mile delivery” pentru viitoarele activități PBV


- Kia va începe un proiect pilot inovator de electrificare a serviciiilor „last-mile delivery” în Singapore, în parteneriat cu startup-ul ‘S.lab Asia Inc.’
- Automobilele electrice dedicate PBV (Electric Purpose Built Vehicles) optimizate pentru serviciul „last-mile delivery” vor ajuta la păstrarea curățeniei aerului din centrul orașului Singapore
- Kia va utiliza un model Niro EV modificat pentru operațiuni pilot care va fi adaptat pentru serviciul „last-mile delivery” oferit de S.lab Asia
- Planul extins pentru Singapore include dezvoltarea platformelor PBV și CaaS; creearea unui ecosistem de încărcare EV și construirea unei structuri de gestionare a flotelor auto
- Kia va depune eforturi pentru a deveni lider al pieței globale de automobile PBV prin stabilirea de parteneriate prin intermediul unui proces de inovare deschis

(SEUL) 2 februarie 2021 - Kia Corporation a început să pună bazele activității sale inovatoare Purpose Built Vehicle (PBV), în parteneriat cu startup-ul ’S.lab Asia Inc.’ pentru a intra pe piața serviciilor „last-mile delivery” din Singapore.

Pe 28 ianuarie, cele două companii au semnat un memorandum de înțelegere menit să lanseze un proiect pilot în Singapore folosind modelul Niro EV și să evalueze potențialul pentru un viitor model de afaceri bazat pe automobilele PBV.

Modelul Niro EV, optimizat și modificat pentru serviciul logistic „last-mile” va fi utilizat în centrul orașului Singapore, ca răspuns la nevoile în creștere rapidă ale pieței de comerț electronic. În plus, modelul strategic va contribui, la consolidarea capacităților PBV și a operațiunilor de servicii ale ambilor parteneri.

„Prin acest acord, Kia se prezintă lumii ca partener de colaborare, oferind o nouă valoare companiilor de servicii de mobilitate globală”, a declarat DongSoo Ahn, Vice President and Head of the PBV Business Group al Kia Corporation. „Kia are obiectivul de a conduce piața globală de automobile PBV prin stabilirea de parteneriate cu diverși operatori, nu numai prin servicii „last-mile delivery”, ci și prin diverse colaborări de inovare deschisă.”


Captura foto: DongSoo Ahn (stânga), Vice President and Head of the PBV Business Group al Kia Corporation, și Suah Lee, CEO al S.lab Asia Inc., la ceremonia de semnare a parteneriatului din Seul, 28 ianuarie.

Automobilele PBV - a căror dezvoltare formează nucleul strategiei de afaceri Kia pe termen mediu și lung, cunoscută sub numele de „Plan S” - sunt vehicule proiectate pentru aplicații specifice, cum ar fi „last-mile delivery”, transporturi autonome de tip navetă și transport cu vehicule de lux cu șofer. În ceea ce privește proiectul pilot PBV al Kia, serviciul „last-mile delivery” se referă la ultima etapă a livrării unui produs de la un centru de depozitare către un client, cu accent pe maximizarea calității livrării și diferențierea serviciilor.

S.lab Asia este un startup care produce cutii speciale pentru livrări de produse proaspete în lanțul de aprovizionare cu temperatură controlată și oferă servicii avansate de livrare. În prezent, construiește o rețea logistică pentru vânzarea și distribuția de produse proaspete în Coreea de Sud și Asia de Sud-Est.

Deoarece automobilele PBV Kia de nouă generație sunt în prezent în etapa de dezvoltare și optimizare a produsului final, Kia, în cooperare cu S.lab Asia, va folosi modelul Niro EV cu un interior modificat pentru a ușura descărcarea și încărcarea cutiilor S.lab Asia, utilizând o încărcare maximă a spațiului. Operațiunile vor începe în Singapore în prima jumătate a acestui an, timp în care Kia își va evalua și avansa modelul de afacere PBV, inclusiv aspectele legate de produse și servicii, prin aplicarea experiențelor din lumea reală învățate din utilizarea modelului Niro EV modificat din Singapore.

Prin intermediul acestui parteneriat inovator, Kia va câștiga competențe și experiențe de bază pentru activitatea PBV, inclusiv: dezvoltarea de automobile PBV 100% electrice, care sunt optimizate pentru serviciul „last-mile delivery”; dezvoltarea platformei Car as a Service (CaaS) pentru flote și nevoile serviciilor de leasing; stabilirea unui ecosistem de încărcare a automobilelor electrice; și crearea unei structuri de servicii de gestionare a flotelor EV.

Kia a selectat Singapore ca locație optimă pentru următorul său proiect PBV, profitând de infrastructura de clasă mondială a orașului-stat, de economia vibrantă și de progresul rapid al comerțului electronic. Un rol semnificativ în decizia Kia au fost planurile orașului Singapore de a elimina treptat transportul cu vehicule cu motoare cu ardere internă până în 2040 printr-un set de politici de mobilitate ecologice, inclusiv creșterea subvențiilor pentru automobilele electrice.

Pentru a implementa cu succes proiectul, Kia intenționează să stabilească un cadru de colaborare cu parteneri cheie în acest domeniu, inclusiv Centrul de inovare Hyundai Motor Group din Singapore, SP Group - cea mai mare companie de încărcare a automobilelor electrice din Singapore - și dealerul autorizat local Kia, Cycle & Carriage.

De asemenea, Kia va colabora cu S.lab Asia pentru a dezvolta și optimiza în continuare modelul său de afaceri PBV pentru piața coreeană și pentru a extinde servicii similare pe plan local în prima jumătate a acestui an.



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.