Mergi la continut
AUTODOX

Kia lansează campania „Electric Mission” pentru a explora tendințele electrificării automobilelor în Europa


- Kia realizează un parteneriat cu organizația auto inteligentă World Shopper
- Excursia ‘Electric Mission’ cu modelul 100% electric Kia e-Niro este organizată pentru a vizita locurile și persoanele implicate în electrificarea auto
- Cercetarea va fi efectuată cu guvernele și mediul de afaceri, și va conține opinii suplimentare despre consumatorii interesați de automobile electrice
- Kia și World Shopper vor lansa un document la Salonul Auto de la Geneva în 2019, oferind perspectivele asupra viitorului mobilității electrice

Frankfurt, 14 februarie 2019 - Kia Motors Europe s-a demarat campania de cercetare ‘Electric Mission’, desfășurată în cele mai avansate piețe de automobile electrice din Europa de Nord, în parteneriat cu compania de cercetare și consultanță auto World Shopper.

Echipa de cercetători din industria auto World Shopper va ieși din sediul central al Kia din Frankfurt pe 13 Februarie, la volanul unui crossover 100% electric Kia e-Niro. Echipa ‘Electric Mission’ va petrece următoarele zece zile în orașele din Europa de Nord care contribuie la formarea viitorului mobilității electrice. De-a lungul excursiei, e-Niro va fi condus peste 4.000 de kilometri, prin Germania, Olanda, Danemarca, Suedia și Norvegia.



Analiștii industriei auto ai World Shopper se vor întâlni cu actorii principali implicați în domeniul electrificării din fiecare țară, desfășurând interviuri cu guvernatorii regionali, consilierii și reprezentanții mediului de afaceri pentru a aduna informații unice despre tendințele mobilității electrice în Europa. Cercetătorii se vor întâlni, de asemenea, cu consumatorii, explorând atitudinile acestora față de vehiculele plug-in și infrastructura de încărcare disponibilă și examinând ce măsuri ar putea fi luate pentru a permite mașinilor electrice și hibride să devină “o nouă normalitate".

Rezultatele calitative ale cercetării Electric Mission vor fi împărtășite pe canalele media ale Kia și publicate într-o nouă lucrare de către Kia și World Shopper în Martie, la Salonul Auto de la Geneva de anul acesta. Raportul va oferi publicului acces la informații unice, în premieră, într-un format distractiv și accesibil, și va permite Kia Motors să continue livrarea celor mai potrivite automobile electrice și servicii adiționale către clienții din întreaga Europă.

Ricardo Oliveira, fondatorul World Shopper, a declarat: "Odată cu extinderea ecosistemului de susținere a automobilelor plug-in hybrid, tot mai mulți proprietari de mașini au în vedere sistemele de propulsie alternative. Există totuși o serie de obstacole percepute în calea adoptării în masă a automobilelor electrice. Această campanie de cercetare ne va permite să învățăm cum se depășesc anumite țări și regiuni aceste obstacole și să aflăm ce trebuie făcut pentru a convinge mai mulți șoferi de avantajele automobilelor plug-in hybrid și electrice. Kia e-Niro va fi partenerul perfect pentru călătoria noastră, deoarece face deja atât de mult pentru a risipi unele dintre miturile și temerile pe care mulți șoferi le au despre automobilele electrice".



Artur Martins, vicepreședintele departamentului Marketing & Product Planning al Kia Motors Europe, a comentat: "Mai mult decât orice alt automobil electric lansat până în prezent, Kia e-Niro ajută la eliminarea obstacolelor percepute de șoferi când vine vorba de mobilitatea electrică. Oferindu-le o autonomie mare cu zero-emisii și un design elegant și practic, ne dorim ca șoferii să nu mai pună întrebări despre automobilele electrice și, în schimb, să înceapă să le conducă. Parteneriatul Kia cu World Shopper ne va ajuta să continuăm eforturile noastre de a încuraja șoferii să "conducă electric", pe măsură ce folosim cercetarea pentru a adapta produsele și serviciile noastre la nevoile în schimbare ale consumatorilor. Sperăm că rezultatele cercetării oferite de Electric Mission vor oferi guvernelor și companiilor informații utile despre modul în care pot încuraja adoptarea pe scară largă a automobilelor electrice.”

e-Niro este comercializat în Europa cu zero emisii și o autonomie de până la 455 kilometri în ciclu combinat.
e-Niro, primul crossover utility vehicle complet electric al Kia, oferă o autonomie de până la 455 kilometri (282 mile) în ciclu combinate cu o singură încărcare a bateriilor - și până de la 615 kilometri (382 mile) în ciclu urban. Comercializat pe toate piețele europene, noul Kia e-Niro oferă o autonomie mai mare decât multe automobile cu motoare pe benzină și alte automobile electrice de masă (și chiar decât multe automobile electrice mai scumpe). Combinația unică dintre eleganță și practicalitate este completată de garanția Kia fără egal de 7 ani, 150.000 kilometri, care acoperă, de asemenea și pachetul de baterii și motorul electric.

e-Niro este disponibil cu bateria de capacitate mare lithium-ion polymer, de 64 kWh, dar și cu pachetul de baterii de 39.2 kWh, care oferă șoferilor o autonomie de până la 289 kilometri (179 mile) și zero emisii cu o singură încărcare. Conectat la un încărcător rapid de 100 kW, e-Niro are nevoie de doar 42 minute pentru a reîncărca bateria de 64 kWh de la 20% la 80%.

Noul e-Niro se alătură modelelor existente Niro Hybrid și Plug-in Hybrid - care au fost comercializate în peste 250.000 de unități la nivel global de la lansarea acestora în 2016. Până în acest moment, în Europa au fost vândute mai mult de 90.000 de unități ale crossover-ului hibrid.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.