- Vânzările în Coreea de Sud rămân stabile, la 47.050 unități
- Vânzările din afara Coreei de Sud au scăzut cu 3.7% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 172.851 unități
Vânzările din Coreea de Sud s-au menținut la același volum ca anul trecut (47.080 unități), cu 47.050 unități vândute în 2020. Noile modele precum noul SUV Sorento, lansat în martie și sedanul K5 (comercializat ca Optima pe anumite piețe) lansat în luna decembrie a anului trecut au contribuit la stabilitatea cererii.
În comparație cu iulie 2019, vânzările pe piețele globale au scăzut cu 3.7% în luna anterioară, la 172.851 unități, fiind afectate de o economie lentă datorată pandemiei COVID-19.
* Vânzările rezultate se bazează pe vânzările în masă.
* Cifrele de vânzări lunare furnizate în acest comunicat de presă sunt neauditate și se bazează pe informații preliminare.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.
Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.
Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.