Mergi la continut
AUTODOX

Kia se menține în topul mărcilor auto de masă în studiul „J.D. Power Vehicle Dependability Study” pentru al treilea an consecutiv


- Automobilele Kia s-au confruntat cele mai puține probleme după trei ani de deținere de către proprietarii lor1
- Un premiu substanțial consolidează istoricul puternic al mărcii în studiul J.D. Power

IRVINE, CA, 14 februarie 2023 - Kia America este clasată pe primul loc pe piața auto de masă în Studiul „J.D. Power 2023 U.S. Vehicle Dependability Study” pentru al treilea an consecutiv, după ce proprietarii au raportat cele mai puține probleme după trei ani. La acest premiu substanțial se adaugă trei victorii în segmentele lor pentru modelele Forte (Compact Car), Optima (Midsize Car) și Sportage (Compact SUV). Această ultimă realizare continuă să consolideze reputația Kia privind încrederea și fiabilitatea.



„Pentru Kia, un aspect important este să-și promoveze fiabilitatea de clasă mondială, dar alt aspect este ca o organizație precum J.D. Power să o recunoască”, a declarat Sean Yoon, președinte și CEO al Kia North America și Kia America. „Aceste premii de la J.D. Power sunt o validare a devotamentului nostru de a dezvolta produse de încredere. A fi numit cel mai bun brand pe piața de masă timp de 3 ani la rând spune multe, deoarece clienții noștri susțin produsele noastre pe baza experienței lor personale.”



Studiul la nivelul întregii industrii examinează problemele experimentate în ultimele 12 luni de către primii proprietari ai automobilelor vechi de trei ani. Fiabilitatea generală este determinată de numărul de probleme întâlnite la 100 de automobile (PP100). Astfel, un scor mai mic reflectă un nivel mai ridicat de fiabilitate. Studiul a fost compus din 30.062 de sondaje finalizate și a examinat modul în care automobilele cu model de producție 2020 sunt în prezent performante în ceea ce privește calitatea, înlocuirea componentelor și atractivitatea.



„J.D. Power colectează și proceseazã zeci de mii de păreri ale clienților - proprietari verificați. Clienții Kia au răspuns cu evaluări de înaltă calitate, apreciind experiența după trei ani de proprietate”, a declarat Doug Betts, Președinte, Global Automotive Division, J.D. Power. „Câștigarea distincției de cea mai fiabilă marcă de pe piața auto de masă pentru al treilea an consecutiv, pe lângă primirea de distincții pentru Kia Sportage, Kia Forte și Kia Optima, arată că Kia a ascultat vocea clienților și le oferă acestora fiabilitatea pe care și-o doresc.”

Studiul acoperă 184 de probleme specifice din nouă categorii majore ale automobilelor: climă; asistență în timpul condusului; experiență de condus; exterior; caracteristici/comenzi/afișaje; infotainment; interior; grup motopropulsor și scaune.

1 Kia a primit cea mai scăzută rată de probleme raportate printre mărcile de pe piața auto de masă în studiile J.D. Power 2021-2023 U.S. Vehicle Dependability Studies. Studiul 2023 s-a bazat pe răspunsurile a 30.062 de proprietari inițiali de automobile cu an de producție 2020, după trei ani de proprietate, chestionați în perioada august-noiembrie 2022. Pentru informații despre premiul J.D. Power 2023, vizitați jdpower.com/awards.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.