Mergi la continut
AUTODOX

Kia și Fundația Rafa Nadal lansează programul „Kia Clubhouse: Melbourne” pentru a inspira viitoarea generație a fanilor tenisului


- Kia face echipă cu Fundația Rafa Nadal pentru a face tenisul mai accesibil pentru următoarea generație de jucători de tenis
- 18 copii au fost invitați la Melbourne pentru o experiență unică în viață, aceștia având acces în culise turneului Australian Open 2023
- Două terenuri de tenis ale comunității locale din centrul orașului Melbourne au fost renovate în parteneriat cu Fundația Rafa Nadal și artiști stradali

(MELBOURNE/SEUL) 8 februarie 2023 - În urma sponsorizării turneului Australian Open 2023 și după ce a anunțat recent extinderea parteneriatului istoric al mărcii cu turneul până în 2028, Kia Corporation a lansat a doua ediție a programului său Clubhouse - „Kia Clubhouse: Melbourne”, în parteneriat cu Fundația Rafa Nadal, pe perioada turneului Australian Open 2023.

Continuând succesul programului „Kia Clubhouse: Paris”, deschis în luna mai a anului trecut, proiectul își propune să facă tenisul mai accesibil pentru toți, inspirând următoarea generație să pună mâna pe racheta de tenis.



„Kia Clubhouse a fost dezvoltat pentru a oferi o oportunitate și un spațiu pentru copiii care altfel nu ar fi avut access la jocul de tenis. În cea de-a doua ediție am făcut asta și mai mult, dând access și mai multor tineri pentru a fi inspirați de tenis și, desigur, de Rafael Nadal”, a comentat Artur Martins, Senior Vice President and Head of Kia Global Brand and Customer Experience Division.

Pentru a marca lansarea celei mai recente locații Clubhouse, Kia a oferit celor 18 copii de la Fundația Rafa Nadal (RNF) din Mallorca și NETS (Nadal Educational Tennis School) din India o experiență unică în viață, la Melbourne. Acestora li s-a oferit acces în culise la Australian Open 2023 și au făcut excursii prin împrejurimile orașului (inclusiv vizite la Grădina Zoologică din Melbourne, o școală culinară unde găteau mâncăruri tradiționale australiene și un tur de artă stradală).



De asemenea, copiii au participat la renovarea a două terenuri de tenis locale la Clubul de tenis Maidstone Footscray din centrul orașului Melbourne.

Neavând nicio finanțare în ultimii 15 ani, terenurile au fost acum modernizate în schemele de culori  ale turneului Australian Open, cu desene care prezintă momentele glorioase ale victoriilor lui Rafael Nadal la Australian Open în 2009 și 2022.

După finalizarea lucrărilor, copiii fundației RNF au devenit primii care au folosit terenurile în timpul unei lecții de tenis conduse de antrenori oficiali ai Tennis Australia și susținute de influencer-ul australian Samuel Begg.



Pentru a finaliza proiectul, a fost proiectată și creată o pereche de piese de artă personalizate de artiștii australieni JESWRI și Heesco, ilustrând două dintre cele mai emblematice schimburi de lovituri ale lui Rafael Nadal din finalele din 2009 și 2022. Afișate la Clubul de tenis Maidstone Footscray ca parte a „Galeriei Rally”, piesele au fost completate cu ajutorul copiilor RNF, lăsând amprenta asupra orașului și ajutând la inspirarea următoarei generații de jucători.

Rafael Nadal, de 22 de ori campion de Grand Slam și ambasador global al mărcii Kia, a declarat: „Este incredibil să vedem beneficiarii Fundației Rafa Nadal din Spania și India la Melbourne, experimentând aceste oportunități unice în viață și să ai un partener precum Kia care să susțină munca pe care o facem pentru a lăsa o moștenire și a inspira oamenii să folosească tenisul pentru a influența restul vieții lor este cu adevărat important. Sper că acest lucru va inspira mai mulți oameni, nu doar din Melbourne, ci din întreaga lume.”

Fundația Rafa Nadal a fost fondată în 2010, cu convingerea fermă că sportul și educația sunt instrumente transformatoare pentru a realiza o lume mai bună. Acestea însoțesc copiii și tinerii în drumul lor către un viitor de calitate. Fundația dezvoltă diferite proiecte în Spania și India cu care contribuie în mod direct la atingerea a patru dintre cele 17 obiective importante de dezvoltare sustenabilă: sănătate și bunăstare, educație de calitate, reducerea inegalităților și parteneriate.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.