Mergi la continut
AUTODOX

KIA SPORTAGE câștigă premiul AutoPacific’s Ideal Vehicle


- Premiul AutoPacific’s Ideal Vehicle onorează vehiculele care satisfac cel mai bine nevoile și cerințele clienților
- Acest premiu obținut de Kia Sportage se adaugă celui mai recent premiu primit, și anume Vehicle Satisfaction Award

 

IRVINE, California, 23 August 2017 - Kia Sportage, cu designul său îndrăzneț a câștigat premiul AutoPacific’s 2017 Ideal Vehicle Award (IVA), reușind să obțină cele mai mari note în categoria SUV Crossover Compact. Premiul IVA reprezintă cea de a doua distincție obținută de Kia Sportage din partea AutoPacific după premiul Vehicle Satisfaction Awards (VSA) obținut la începutul acestei veri.

 

 

Acordarea premiului AutoPacific’s IVA se bazează pe răspunsurile a peste 54,000 de deținători ai noului model Kia Sportage 2016 și 2017, evaluat după primele 90 de zile de la achiziționare. Studiul național se concentrează pe 15 categorii cheie pe care deținătorii ar prefera să le schimbe la vehiculul lor, incluzând manevrabilitatea, capacitatea de depozitare în interior, caracteristicile de siguranță, puterea și accelerația precum și tehnologia. Vehiculele care au primit cele mai puține cereri de schimbare a acestor categorii au fost declarate câștigătoare ale premiului IVA.

 

“Suntem onorați să auzim că Sportage a câștigat premiul AutoPacific’s Ideal Vehicle Award și mai ales că reușim în misiunea noastră de a oferi clienților noștri produse de clasă mondială”, a spus Orth Hedrick, vice președinte al diviziei de Planificare a Produsului al Kia Motors America. ”A patra generație Kia Sportage este cea mai bună iterație a renumelui brand-ului nostru, acum într-o combinație de top a designului uimitor, capacității inteligente de utilizare și a caracteristicilor avansate de siguranță.”

 

Despre AutoPacific
AutoPacific este o companie ce realizează studii de marketing pentru industria auto și servicii de consultanță de produs. În fiecare an, AutoPacific publică o gamă largă de studii pentru industria auto. Compania fondată în 1986 desfășoară de asemenea, activități de cercetare, prognoză și consultanță pentru producătorii auto, distribuitori, marketeri și furnizori din întreaga lume. Sediul central și centrul de cercetare se află în Tustin, California, având o filială în zona Detroit. Mai multe informații puteți afla vizitând website-ul http://www.autopacific.com and http://vehiclevoice.com/

 


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibi la www.kianewscenter.com.