- Clădirea elegantă și spațioasă invită vizitatorii să experimenteze soluțiile de mobilitate viitoare oferite de Kia prin prezentări interactive și exponate
Spațiul Brand & Design Zone este conceput pentru a dezvălui „ADN-ul” Kia conform noii schimbări a denumirii și a strategiei mărcii. Zona are trei spații tematice: „New Journey” (unde sunt afișate automobilele noi Kia); „Inspiring Universe” (unde vizitatorii pot medita asupra propriilor inspirații prin conținut media digital interactiv); și „Opposites United” (unde vizitatorii pot înțelege vizual noua filozofie de design Kia „Opposites United” printr-o impresionantă și provocatoare prezentare media care unește concepte opuse).
Spațiul EV Life Zone este conceput astfel încât vizitatorii să poată evalua stilul de viață viitor al mobilității din era electrificării. Dispune de EV Charge (un stand experimental unde se pot vedea diverse informații legate de automobile electrice, inclusiv un model de încărcător EV); EV Ride (un hoverboard pe care un participant îl poate conduce dinamic pe un circuit virtual ghidat pe un ecran LED); și Connected House (o cabină experimentală în care un participant poate vizualiza viitorul mobilității și stilurilor de viață conectate cu ajutorul senzorilor de detectare a mișcării).
Kia User Zone este conceput pentru a oferi diverse informații legate de condus, inclusiv consultanță personalizată pentru vizitatorii care intenționează să cumpere un automobil. Un vizitator poate configura direct opțiunile automobilului utilizând un configurator digital tridimensional. De asemenea, este posibilă consultarea cu un reprezentant de vânzări Kia. Există, de asemenea, un spațiu, intitulat „EV Tap & Tip”, care este dedicat oferirii de informații utile din viața reală legate de automobilele electrice și prezentării diverselor conținuturi ale parteneriatelor Kia. În plus, „AI Space” permite vizitatorilor să experimenteze practic diferitele sisteme avansate de asistență a șoferului (ADAS) aplicate automobilelor Kia prin intermediul tehnologiei de inteligență artificială.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.