Mergi la continut
AUTODOX

Kia360 se redeschide în Seul ca un spațiu captivant pentru o imersiune în stilul de viață și soluțiile de mobilitate viitoare


- Ca urmare a lansării noii strategii a mărcii, la începutul anului 2021, spațiul experimental Kia360 se redeschide la Seul pentru a prezenta soluțiile inovatoare de mobilitate ale companiei și a propune un stil de viață captivant
- Clădirea elegantă și spațioasă invită vizitatorii să experimenteze soluțiile de mobilitate viitoare oferite de Kia prin prezentări interactive și exponate
- Având misiunea de a motiva clienții cu acțiunile sale inspiraționale, Kia va continua să dezvolte spațiul Kia360 cu noi expoziții și programe



(SEUL) 12 august 2021 - Kia Corporation a anunțat astăzi redeschiderea spațiului experimental al brandului, Kia360, în sudul orașului Seul.

Kia360 este primul spațiu public al companiei dedicat prezentării noutâților sale, inclusiv noile stilurii de viață viitoare privind mobilitatea, soluții de mobilitate durabilă electrificate și inovații de design. Spațiul a fost redeschis în conformitate cu noua strategie a marcii Kia de a motiva clienții cu acțiunile sale inspiraționale, strategie care a fost anunțată la începutul anului 2021. Spațiul experimental Kia360 a fost deschis pentru prima dată în 2017 sub denumirea sa anterioară, BEAT360.



În clădirea spațioasă de 1.900 de metri pătrați, vizitatorii sunt invitați să simtă și să experimenteze noile emoții oferite de produsele mărcii Kia prin participare interactivă, comunicare și empatie.

„Kia360 este un loc care pune în prim plan scopul noii identități a mărcii Kia: crearea spațiului și a timpului care îi inspiră pe clienții noștri să-și aducă ideile în viața reală”, a declarat Artur Martins, Senior Vice President and Head of the Global Brand and Customer Experience Division al Kia. „Invităm vizitatorii să se scufunde în experiențele interactive și comunicative ale spațiului Kia360, care explică noua direcție a mărcii Kia, de furnizare de soluții de mobilitate curate și durabile, precum și stiluri de viață elegante pentru mobilitate.”

Exteriorul spațiului experimental Kia360 a fost reproiectat folosind noile culori reprezentative ale mărcii, Midnight Black și Polar White, și surprinde privitorii cu diverse display-uri cu lumini atrăgătoare pe tot parcursul zilei și nopții. Interiorul cuprinde trei zone experimentale: Brand & Design Zone, EV Life Zone și Kia User Zone. Cele trei zone sunt conectate între ele, permițând vizitatorilor să admire diversele expoziții ușor și în ordine secvențială. În special, există conținuturi digitale interactive care răspund mișcării vizitatorilor, oferind o oportunitate captivantă de a prevedea stilurile de viață viitoare ale mobilității în moduri atractive și amuzante. Mai mult, în conformitate cu tendința de a nu interacționa pe fondul pandemiei, vizitatorii pot primi informații generale despre Kia360 de la chioșcurile digitale, precum și cu ajutorul ghidului disponibil pe smartphone-urile lor folosind codul QR.



Brand & Design Zone:
Spațiul Brand & Design Zone este conceput pentru a dezvălui „ADN-ul” Kia conform noii schimbări a denumirii și a strategiei mărcii. Zona are trei spații tematice: „New Journey” (unde sunt afișate automobilele noi Kia); „Inspiring Universe” (unde vizitatorii pot medita asupra propriilor inspirații prin conținut media digital interactiv); și „Opposites United” (unde vizitatorii pot înțelege vizual noua filozofie de design Kia „Opposites United” printr-o impresionantă și provocatoare prezentare media care unește concepte opuse).



EV Life Zone:
Spațiul EV Life Zone este conceput astfel încât vizitatorii să poată evalua stilul de viață viitor al mobilității din era electrificării. Dispune de EV Charge (un stand experimental unde se pot vedea diverse informații legate de automobile electrice, inclusiv un model de încărcător EV); EV Ride (un hoverboard pe care un participant îl poate conduce dinamic pe un circuit virtual ghidat pe un ecran LED); și Connected House (o cabină experimentală în care un participant poate vizualiza viitorul mobilității și stilurilor de viață conectate cu ajutorul senzorilor de detectare a mișcării).



Kia User Zone:
Kia User Zone este conceput pentru a oferi diverse informații legate de condus, inclusiv consultanță personalizată pentru vizitatorii care intenționează să cumpere un automobil. Un vizitator poate configura direct opțiunile automobilului utilizând un configurator digital tridimensional. De asemenea, este posibilă consultarea cu un reprezentant de vânzări Kia. Există, de asemenea, un spațiu, intitulat „EV Tap & Tip”, care este dedicat oferirii de informații utile din viața reală legate de automobilele electrice și prezentării diverselor conținuturi ale parteneriatelor Kia. În plus, „AI Space” permite vizitatorilor să experimenteze practic diferitele sisteme avansate de asistență a șoferului (ADAS) aplicate automobilelor Kia prin intermediul tehnologiei de inteligență artificială.



Kia - în conformitate cu misiunea sa de a inspira clienții cu soluții inovatoare și durabile de mobilitate viitoare - intenționează să continue să dezvolte spațiul Kia360 și conținutul său interactiv în viitor, prin diverse expoziții orientate către clienți și prezentări experiențiale de produs.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.