Mergi la continut
AUTODOX

Proprietarii Kia votează Niro EV în topul studiului „J.D. Power 2022 Electric Vehicle Experience Ownership”


- J.D. Power a chestionat peste 8.000 de proprietari de automobile electrice cu privire la aspectele majore ale deținerii acestora
- Proprietarii Kia Niro EV au votat modelul în topul categoriei automobilelor de volum pentru al doilea an consecutiv
- Șoferii mulțumiți laudă Niro EV pentru costurile de întreținere reduse, autonomia mare a bateriei, serviciile oferite, stilul și plăcerea de a conduce
- Kia Niro EV oferă stilul și spațiul practic al unui crossover împreună cu condusul cu autonomie extinsă 100% electric
- Kia Niro EV (e-Niro) este o parte importantă a impulsionării vânzărilor de automobile electrificate Kia în Europa



28 martie 2022 - Kia Niro EV a fost votat pe primul loc în categoria automobilelor de volum (non-premium) în cadrul studiului privind experiența deținerii automobilelor electrice „J.D. Power 2022 Electric Vehicle Experience Ownership Study”. Această victorie marchează al doilea an consecutiv în care proprietarii Kia au evaluat Niro EV (e-Niro în Europa) drept cel mai bun automobil electric (EV) de pe piața auto de volum. Pentru a determina gradul de satisfacție al proprietarilor și probabilitatea de revânzare, J.D. Power a chestionat peste 8.000 de proprietari de automobile electrice din SUA cu privire la factori cruciali, inclusiv costul de deținere, autonomia bateriei, serviciile oferite, stilul și plăcerea de a conduce.

Kia Niro a jucat un rol esențial în călătoria către electrificare a mărcii Kia, creând o tranziție ușoară către o mobilitate sustenabilă, prin alegerea sistemelor de propulsie cu emisii scăzute și zero. Niro EV este cea mai bine vândută versiune dintre cele trei ale modelului și a câștigat o importanță tot mai mare în gama Kia de la lansarea sa în 2017.

„Kia se angajează să ofere o gamă diversificată de automobile cu servicii avantajoase care oferă proprietarilor o experiență excelentă”, a declarat Sean Yoon, președinte și CEO, Kia America de Nord și Kia America. „Titlurile consecutive în Studiul „EVX Ownership” întăresc leadership-ul Kia, pe măsură ce marca se pregătește să introducă automobile electrice suplimentare pentru pasageri, SUV-uri și MPV-uri în mai multe segmente auto până în 2027. Noul EV6 s-a alăturat modelului Niro în gama Kia complet electrică, ajutând marcă să atingă vânzări record în februarie.”

Kia Niro oferă soluția ideală pentru șoferii atrași de condusul fără emisii care nu doresc să facă compromisuri în ceea ce privește spațiul, stilul și autonomia. Cu o autonomie de 454 de kilometri, spațiu interior funcțional și cuplu instant de 395 Nm, Niro EV este automobilul perfect pentru a încuraja oamenii să treacă la mobilitatea electrică.

„Automobilele electrice devin o parte din ce în ce mai importantă a peisajului auto. Odată cu primirea de către Niro EV, pentru al doilea an consecutiv, a premiului pentru cea mai mare satisfacție oferită proprietarilor în segmentul de automobile electrice de pe piața de masă, Kia și-a demonstrat capacitatea de a depăși așteptările proprietarilor de automobile electrice”, a declarat Brent Gruber, director senior, Global Automotive la JD Power. .

Kia a anunțat recent că un model Niro complet nou va fi lansat în 2022, bazându-se pe caracteristicile care fac modelul actual atât de popular, dar oferind în același timp un stil reîmprospătat și caracteristici tehnologice avansate.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.