Mergi la continut
AUTODOX

Simboluri unite - Kia îi oferă modelul EV9 lui Rafael Nadal la evenimentul inovator #TheIcon din Madrid


- Rafael Nadal, câștigător al 22 turnee de Grand Slam, primește SUV-ul 100% electric Kia EV9 la o ceremonie în Madrid
- Evenimentul #TheIcon reunește trei simboluri – Kia EV9, Rafael Nadal și #TheIcon Court – printr-o experiență vizuală și interactivă 360° uluitoare.
- EV9 este vârful de lance al tranziției Kia la automobile electrice, cu sprijinul ambasadorului global al mărcii, Rafael Nadal.
- #TheIcon Court, în continuă schimbare, îl provoacă pe Nadal să arate mișcări îndrăznețe, ilustrând natura modelului Kia EV9, de sfidare a limitelor

(Seul) 23 octombrie 2023 - Legenda tenisului, Rafael Nadal, și-a reafirmat angajamentul față de mobilitatea sustenabilă electrificată, preluând cheile modelului ”navă amiral” Kia EV9 – primul SUV electric cu trei rânduri de scaune al mărcii – în cadrul unei ceremonii desfășurate în timpul evenimentului #TheIcon de la IFEMA, Madrid, Spania.



Evenimentul #TheIcon organizat de Kia i-a cufundat pe oaspeți într-o experiență interactivă vizuală uimitoare, 360°, unind trei simboluri – Kia EV9, un SUV emblematic 100% electric; Rafael Nadal, o legendă a sportului; și #TheIcon Court, un teren reimaginat care depășește limitele tenisului tradițional.

Aliniindu-se parteneriatului său global de lungă durată cu Kia și angajamentului continuu pentru promovarea mobilității sustenabile, Nadal a primit în cadrul evenimentului modelul Kia EV9 GT-Line în culoarea Ocean Blue Matte. Modelul inovator EV9, care conduce transformarea Kia într-un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă, va fi adăugat la colecția sa personală împreună cu modelul EV6.

„Pentru a atinge toate aceste repere în cariera mea până în prezent, a trebuit să evoluez în mod constant. Este singura modalitate de a progresa”, a spus Nadal. „Sunt norocos să am Kia ca partener care împărtășește această mentalitate, iar EV9 este cel mai recent pas în evoluția mărcii spre a deveni un furnizor lider global de automobile electrice. Abia aștept să pornesc următoarea mea călătorie a electrificării cu acest SUV de înaltă tehnologie, cu design uimitor.”



Kia continuă să provoace standardele în industria mobilității, iar introducerea terenului #TheIcon perturbă peisajul tradițional din tenis prin reimaginarea digitală a terenului vechi de 148 de ani. Nadal, de 22 de ori câștigător al unui turneu de Grand Slam, a mers pe terenul interactiv inovator pentru a-și testa abilitățile într-o varietate de „moduri de joc” și a concurat împotriva antrenorului său principal, Carlos Moya, pe o serie de terenuri cu forme neconvenționale.



Charles Ryu, Senior Vice President and Head of the Global Brand & CX Division al Kia, a comentat: „Parteneriatul nostru cu Nadal a început în 2004 și suntem încântați că am făcut parte din călătoria sa de succes în ultimii 19 ani. Modelul EV9, prezentat astăzi ambasadorului nostru global de lungă durată, reprezintă esența mișcării Kia către inovație și sustenabilitate. Sunt convins că EV9 se va dovedi a fi o inspirație puternică pentru următoarele mișcări inovatoare ale lui Nadal.”



La evenimentul #TheIcon, oaspeții au participat la o călătorie unică, de proiecție 3D supradimensionată a modelului EV9. Aceștia au pășit în SUV-ul virtual 100% electric cu ecrane la 360 de grade care afișează imagini din apropiere ale cabinei avansate tehnologic a modelului EV9, care redefinește spațiul interior. Prin parbriz și geamuri, au apărut imagini ale unui teren spectaculos, semnificând natura care împinge limitele modelului EV9.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.