Mergi la continut
AUTODOX

Un nou succes pentru Kia EV6, cu o victorie la categoria sa la premiile „Trophée de L’argus 2022”


- Kia EV6 câștigă la categoria „Family SUV and Crossover” la premiile „Trophée de L’argus 2022”
- Primul automobil electric dedicat Kia și-a dovedit popularitatea în toată Europa în rândul mass-media și publicului
- Este a patra oară când Kia câștigă „Trophée de L’argus”; victoriile anterioare au fost pentru modelele XCeed (2020), Stinger GT (2018) și Picanto (2012)



18 Februarie 2022 - EV6, primul automobil electric dedicat Kia, a câștigat încă un premiu pentru vitrina sa de trofee din ce în ce mai bogată, în ciuda faptului că este comercializat de doar câteva luni. Kia EV6 a obținut victoria la categoria sa - „Family SUV and Crossover”, la renumitele premii „Trophée de L’argus 2022”.

Această victorie urmează mai multor premii acordate deja modelului EV6 în Europa de către diverse publicații și experți de top din industria auto. Distincțiile de până acum includ: câștigătorul premiilor „What Car? ‘Car of the Year’ 2022”, „Crossover of the Year” la premiile TopGear.com 2021; câștigător în categoria „Premium” la premiile „German Car of the Year 2022” și co-câștigător al premiilor inaugurale „Best Cars of the Year’ 2021/2022”. De asemenea, EV6 a fost nominalizat pe lista scurtă a premiilor „European Car of the Year 2022”, câștigătorul urmând a fi anunțat pe 28 februarie.

„Family SUV and Crossover” este una dintre cele mai aprig disputate categorii ale premiilor „Trophée de L’argus”. Acest segment popular atrage un număr mare de participanți care acoperă diverse mărci și o gamă largă de trenuri de rulare. Diferiți factori decisivi, cum ar fi inovația tehnică și valoarea reziduală, sunt analizați în mod independent de juriul care include experți de la premiile L'argus și jurnalişti auto francezi respectaţi. În ciuda concurenței acerbe, modelul 100% electric Kia EV6 a ieșit triumfător ca modelul care oferă cea mai bună combinație de dotări și costuri de întreținere.

Marc Hedrich, președintele Kia Franța, a declarat: „Suntem onorați să primim acest premiu prestigios, în special într-una dintre cele mai competitive clase de pe piață. Acesta recompensează munca designerilor și inginerilor noștri care au creat acest model de ultimă generație pentru a pune cea mai recentă tehnologie la dispoziția unui număr cât mai mare de oameni.
„Aș dori să mulțumesc membrilor juriului „Trophée de L’argus” care au văzut caracteristicile unice ale primului model 100% electric Kia construit pe noua noastră platformă EV dedicată „E-GMP”. De când a fost pus în vânzare în octombrie anul trecut, EV6 a avut vânzări excepționale în Franța, cu aproximativ 600 de comenzi pe lună”
, a concluzionat el.

Această ultimă victorie a unei categorii este al 4-lea premiu câștigat de Kia în istoria premiilor „Trophées de L’argus”, după modelele Kia XCeed în 2020 (clasa „Compact and Family Crossover”), Kia Stinger GT în 2018 (clasa „Family and Premium Sedan”) și Kia Picanto în 2012 (clasa „City Car”).

Premiile „Trophées de L’argus” au fost fondate în 1993 pentru a decerna premiul „ Utility Vehicle of the Year” și a introdus categoriile de automobile în 2008. Anul acesta, 66 de modele s-au calificat pentru participare înainte de a fi selectate pe lista finală cele trei finaliste în fiecare dintre cele 11 categorii.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.